Snacka om att familjen Näslund har skit..

Hej!
Shit vad jag har slitit idag.. Kom hem från tandläkaren, sov ungefär i 2 timmar, sedan kom pappa upp och väckte mig och meddela att han hade ett jobb till mig. Vi gick ut tillsammans och han följde mig till vårt äckliga, skärpiga föråd  så sa han: töm detta och lägg det på flaket. Samt sortera det, allt från brännbart material, elpartiklar, plast ja and you name it.... Det roliga var att precis när vi kom ut så började det regna. Det kunde ju inte ha blivit bättre. 

Nu ska jag inte bara rabbla upp det negativa! Imorron ska jag vara med Cassie, Hibbe, Fanny och Emelie :) det ska bli trevligt! :D

Nu ska jag dra för måste följa med pappa till återvinningsstationen och tömma ut allt skit.. Snacka om att det blir sängen och film för mig sen :)

För och efter:





jobboutfit:

Skapligt blöta fötter :P

/D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0